RCP – rejestracja czasu pracy.
Elektroniczna rejestracja czasu (RCP) pracy w systemie eDokumenty / Ready_™, to innowacyjny system online, dostępny w chmurze i na serwerach fizycznych.
RCP – Głównymi zaletami wdrożenia rejestracji czasu pracy jest:
- Gwarancja dokładnej kontroli czasu pracy w firmie, co pomoże w precyzyjnych rozliczeniach,
- Wykrywanie, zapisywanie i generowanie raportów dotyczących spóźnień, nadgodzin, nieobecności oraz innych nieprawidłowości,
- Śledzenie realnego czasu poświęconego na wykonanie przez pracowników poszczególnych zadań lub projektów. Pozwoli to określić realne koszty pracy w Twojej firmie,
- Zdefiniowanie procesu akceptacji zmian w ewidencji czasu pracy,
- Uproszczenie procedury tworzenia listy płac i ich naliczanie dzięki opcjom exportu danych do większości programów kadrowo-płacowych,
- Zmiana telefonu, tableta lub komputera w mobilny rejestrator czasu pracy. Potrzebujesz tylko dostępu do Internetu oraz przeglądarki.
Tablica Kanban.
Dzięki tablicy Kanban, każdy pracownik wcześniej zaplanuje wszystkie swoje zadania co umożliwi organizację i szeregowanie projektów w przystępny, elastyczny i praktyczny sposób.
Elektroniczny kalendarz.
Wbudowany kalendarz pomoże w realizacji zadań gdzie wyznaczony jest czas realizacji. Dodatkowe oznaczenia kolorystyczne poprawią kontrolę nad prawidłowym oraz terminowym przebiegiem wykonywanego zadania.