Obieg faktur zakupu – Sprawna obsługa i rozliczanie w firmie.
Rejestruj, weryfikuj, zatwierdzaj i rozliczaj faktury związane z zakupem usług lub towarów. Dzięki systemowi Workflow dostosuj procesy standaryzacji faktur do własnych potrzeb.
eDokumenty / Ready _™ umożliwią Ci sprawne przejście przez etapy:
Obieg faktur – rejestracji dokumentu.
Zarejestrowanie i zeskanowanie dokumentu papierowego, ułatwi pracę z elektroniczną wersją. Dane wprowadzone na etapie rejestracji pozwalają na przydzielenie kolejnego zadania odpowiedniej grupie lub wskazanemu pracownikowi.
Obieg faktury – rozpoznania treści faktury.
Automatyczne rozpoznanie treści faktury eliminuje obowiązek ręcznego przepisywania informacji do systemu księgowego. Oprogramowanie OCR umożliwia wyświetlenie i skorygowanie fragmentów obrazu i danych, które zapisały się niepoprawnie.
Obieg faktury – opisania faktury.
Na etapie dekretacji sprawdzane są wszelkie pomyłki związane z błędnym przypisaniem faktury do jednostki organizacyjnej lub wprowadzany jest dodatkowy opis, który prawidłowo określa charakter transakcji.
Obieg faktury, a integracja z systemami księgowymi.
Zintegruj swoje faktury z systemem księgowym. W zależności o wewnętrznych standardów, faktura może być powiązana z umowami, zamówieniami itp. Co ułatwi Ci wyeliminowanie błędów dotyczących np. podwójnej płatności.
Obieg faktur, to szybkie raportowanie i wyszukiwanie.
Prześledź wszystkie etapy obiegu faktury wewnątrz firmy.
Obieg faktury zakupowej:
– Sprawna akceptacja, rozpisywanie i księgowanie faktur kosztowych.
– Oszczędność czasu i kosztów związanych z przetwarzaniem dokumentów.
– Zwiększona kontrola nad finansami, dokumentami i realizacją spraw.
– Dostęp do dokumentów niezależnie od miejsca pracy.
– Efektywna współpraca i szybki przepływ informacji.