Sprawna obsługa i rozliczanie faktur zakupu.
Rejestruj, weryfikuj, zatwierdzaj i rozliczaj faktury związane z zakupem usług lub towarów. Dzięki systemowi Workflow dostosuj procesy standaryzacji faktur do własnych potrzeb.
Edokumenty/Ready_™ umożliwią Ci sprawne przejście przez etapy:
Rejestracji dokumentu
Zarejestrowanie i zeskanowanie dokumentu papierowego, ułatwi pracę z elektroniczną wersją. Dane wprowadzone na etapie rejestracji pozwalają na przydzielenie kolejnego zadania odpowiedniej grupie lub wskazanemu pracownikowi.
Automatyczne rozpoznanie treści faktury eliminuje obowiązek ręcznego przepisywania informacji do systemu księgowego. Oprogramowanie OCR umożliwia wyświetlenie i skorygowanie fragmentów obrazu i danych, które zapisały się niepoprawnie.
Opisania faktury
Na etapie dekretacji sprawdzane są wszelkie pomyłki związane z błędnym przypisaniem faktury do jednostki organizacyjnej lub wprowadzany jest dodatkowy opis, który prawidłowo określa charakter transakcji.
Integracji z systemami księgowymi
Zintegruj swoje faktury z systemem księgowym. W zależności o wewnętrznych standardów, faktura może być powiązana z umowami, zamówieniami itp. Co ułatwi Ci wyeliminowanie błędów dotyczących np. podwójnej płatności.
Raportowania i wyszukiwania
Prześledź wszystkie etapy obiegu faktury wewnątrz firmy.
Obieg faktury zakupowej:
– Sprawna akceptacja, rozpisywanie i księgowanie faktur kosztowych.
– Oszczędność czasu i kosztów związanych z przetwarzaniem dokumentów.
– Zwiększona kontrola nad finansami, dokumentami i realizacją spraw.
– Dostęp do dokumentów niezależnie od miejsca pracy.
– Efektywna współpraca i szybki przepływ informacji.
Sprawdź inne moduły i testuj je bezpłatnie przez 14 dni: