Wdrożenie i zalety elektronicznego obiegu dokumentów. System eDokumenty / Ready, to rozwiązanie wprowadzane zarówno w małych firmach, jak również dużych korporacjach. Z tego systemu coraz częściej korzystają także organy administracji publicznej. Nowoczesny sposób zarządzania edokumentami, oraz innowacyjne funkcje oferują przedsiębiorstwom szereg korzyści. W tym miejscu poznasz najważniejsze zalety wdrożenia elektronicznego systemu dokumentów.
Wdrożenie eDokumentów, to duża oszczędność czasu.
Podstawowym atutem systemu jest możliwość szybszego przyjmowania, akceptowania, dekretowania oraz archiwizowania dokumentów. Są one dostępne w obszernej bazie danych, gdzie możemy je dowolnie segregować i porządkować. Nowoczesne funkcje, oferowane przez elektroniczny obieg dokumentów, automatyzują liczne czynności, oferując nam np. możliwość wprowadzania danych do systemu z użyciem technologii OCR, czyli optycznego rozpoznawania znaków. Za sprawą tego systemu wystarczy zeskanować dokument, aby dane zostały automatycznie wprowadzone do bazy.
System eDokumenty, to minimalizowanie liczby błedów.
Systemy elektronicznego obiegu dokumentów są stale usprawniane i poprawiane. Aktualizacje sprawiają, że system działa zgodnie z obowiązującym prawem administracyjnym oraz podatkowym. W ten sposób można zminimalizować lub całkowicie wyeliminować błędy prowadzące do wyższych kosztów prowadzenia działalności. To niezwykle istotne zalety wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów w firmie lub urzędzie.
Wdrożenie eDokumentów, to pełna kontrola nad dokumentami.
Edokumenty zawarte w bazie można dowolnie segregować, grupować i porządkować. Każdy dokument posiada odrębny kod, co umożliwia jego błyskawiczne zlokalizowanie w systemie. Elektroniczny obieg dokumentów obejmuje także obsługę korespondencji. Nawet po wielu latach jesteś w stanie poprzez klika kliknięć dotrzeć do poszukiwanego listu, pisma lub faktury. Akceptacja i dekretacja dokumentów jest możliwa także z poziomu intuicyjnej aplikacji mobilnej.
System eDokumenty, to obniżenie kosztów prowadzenia działalności.
Oszczędność czasu w prostej linii wpływa także na obniżenie kosztów prowadzenia działalności. Jednoosobowe firmy z pomocą dobrego programu mogą zaoszczędzić np. na usługach zewnętrznych firm księgowych. Na dodatkowe oszczędności wpływa także ograniczona liczba błędów oraz opóźnień. Dzięki temu, zalety wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów pozwalają zmaksymalizować zyski.
Wdrożony system eDokumenty dostosujemy do indywidualnych potrzeb.
Oprogramowanie jest bardzo proste w obsłudze, a co więcej, posiada wiele praktycznych narzędzi, które pozwalają dostosować wyświetlanie bazy danych do naszych potrzeb. Technologia ta jest stale udoskonalana, dzięki czemu, pojawiają się kolejne funkcje, które pozwolą na wygodniejsze zarządzanie dokumentami. Biorąc pod uwagę wszystkie zalety wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów, warto wyposażyć swoją firmę w nowoczesne oprogramowanie eDokumenty. To obszerny system zaprojektowany w oparciu o najwyższe standardy ERP. W praktyce, przejrzysta platforma znacznie ułatwia zarządzanie całym przedsiębiorstwem.